لوله پلی اتیلن گازی

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

لوله پلی اتیلن گازی یکی از انواع لوله پلی اتیلن می باشد که در با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار در سایت اتحادگستر موجود می باشد. لوله گاز پلی اتیلن را می توان در صنایع مختلفی همچون صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار داد. از این محصول می توان برای انتقال گاز استفاده کرد. از ویژگی های منحصر به فرد لوله پلی اتیلن گازی می توان به مقاومت بسیار بالای آن در مقابل گرما و خوردگی اشاره کرد.

با توجه به اینکه این محصول از کارایی زیاد و کیفیت بالایی برخوردار است می توان گفت، لوله پلی اتیلن گازی قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. هنگام استفاده از این محصول حتما توجه داشته باشید که این محصول از قابلیت ضد اشتعالی برخودار نیست و در حین آتش سوزی با سرعت بالایی شعله ور می شود. هم چنین توجه داشته باشید که ممکن است در حین جابجایی، دچار آسیب جزئی شود. بنابراین بهتر است حتما هنگام جابجایی از بسته بندی مناسب استفاده شود. برای اطلاع از مشخصات محصول و استعلام قیمت لوله پلی اتیلن گازی با ما تا پایان مطلب همراه باشید:

قیمت لوله پلی اتیلن گازی

لوله پلی اتیلن گازی را در سایز های متنوع می توانید خریداری کنید. در خرید این محصول توجه نمایید که حتما باید به رنگ زرد نوار های محصول توجه نمایید.  هر یک از انواع این محصول نیز از فشار و ایعاد متنوعی برخوردار هستند به همین دلیل بهتر است برای اطلاع دقیق از  لیست قیمت لوله پلی اتیلن گازی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید که کیفیت و خلوص مورد استفاده در تولید این محصول و دارا بودن استانداردهای بین المللی در قیمت آن تاثیر زیادی دارد.

جهت استعلام قیمت لوله پلی اتیلن گازی:  09121331292

راهنمای خرید لوله پلی اتیلن گازی

در هنگام خرید لوله پلی اتیلن گازی بهتر است به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. این نکات عبارتند از:

  1. حتما توجه داشته باشید که در هنگام خرید محصول از تاییدیه اداره گاز برخوردار باشد
  2. در مرحله بعدی به تاریخ تولید لوله نیز توجه نمایید
  3. مقدار MFR را نیز در نظر بگیرید و توجه کنید که نباید در تولید لوله پلی اتیلن گازی بیشتر از 20 درصد کربن استفاده شده باشد
  4. میزان پلی اتیلن آن نیز نباید بیشتر از 2 تا 2.5 درصد باشد
  5. اگر در تولید محصول از مواد آنتی یو وی نیز استفاده شده باشد سبب افزایش ماندگاری لوله خواهد شد

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن گازی

خرید لوله پلی اتیلن گازی مزیت های زیادی را به همراه دارد. در ادامه لیستی از مزیت های این محصول برای شما عزیزان آورده شده است. با ما همراه باشید:

  • عدم نشتی
  • عمر طولانی مدت لوله گاز پلی اتیلن
  • در مقابل خوردگی مقاومت بالایی دارد
  • از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخودار می باشد
  • دارا بودن اتصالات آسان
  • لوله پلی اتیلن گازی قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد
  • لوله پلی اتیلن گازی از وزن مناسب و قابلیت جابجایی آسانی برخودار می باشد.
  • هم چنین نقطه ضعف های خطوط تحت فشار را نیز به راحتی پوشش می دهد.
  • توجه داشته باشید که برای نشانه گذاری لوله گازی پلی اتیلن از یک نوار به رنگ زرد در امتداد جانبی محصول استفاده می شود. و در استفاده از آنها حتما به تاریخ تولید نیز توجه داشته باشید.

انواع لوله پلی اتیلن گازی

قبل از خرید لوله پلی اتیلن گازی بهتر است با انواع و ویژگی های منحصر به فرد آن اشاره کرد. تنها باید توجه داشته باشید که از آن برای انتقال انواع گاز های طبیعی، گاز های مایع، پروپان و حتی گاز کشی خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله گاز پلی اتیلن معمولا در دو نوع جوش الکتروفیوژن و جو ذوبی سر به سر وجود دارند که هر یک از آنها از مزیت های خاصی برخودار هستند. به طور مثال نوع اول از انعطاف پذیری بالا، اتصال سریع و استحکام و مقاومت بالا برخودار است. توجه داشته باشید که قیمت لوله پلی اتیلن گازی به مدل آن نیز بستگی دارد.

سایز های استاندارد لوله گازی پلی اتیلن معمولا در ابعاد 25، 63، 90، 125 و 160 میلی متری تولید می شوند. آنها به دو صورت کلاف و شاخه ای به فروش می رسند. اگر به دنبال اطلاع دقیق از قیمت لوله پلی اتیلن 63 گازی هستید، با شماره ی درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

جهت استعلام قیمت لوله پلی اتیلن گازی:  09121331292

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لوله پلی اتیلن گازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سه =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده