شیر پروانه ای گیربکسی

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر پروانه ای گیربکسی یکی از انواع شیر پروانه ای می باشد که به راحتی می تواند سبب افزایش سطح گشتاور و هم چنین افزایش کنترل جریان بالا شود. این محصول با انواع سیالات در سیستم های تاسیساتی مختلف سازگاری دارد.

یکی از قطعات بسیار مهم شیر پروانه ای فلنجدار گیربکسی دیسک محصول می باشد. از این دیسک برای باز و بسته شدن جریان سیالات استفاده می شود. بنابراین کیفیت آن بسیار حائز اهمیت می باشد. معمولا دیسک شیر های گیربکسی با جنس چدن، فولاد، برنز یا استیل تولید می شوند. شیر پروانه ای گیربکسی ازسایز1/4الی48اینچ تولید می شود که شما می توانید بر اساس نیاز خود بهترین ابعاد شیر گیربکسی را تهیه نمایید. هم چنین به سه کلاس 150-300 و 600 نیز تقسیم می شود. تمامی محصولات عرضه شده در سایت اتحادگستر از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برخودار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شیر پروانه ویفری گیربکسی با ما همراه باشید:

استعلام قیمت شیر پروانه ای گیربکسی

در خرید شیر پروانه ای فلنج دار باید به مواردی همچون نوع سیال، فشار سیستم، دمای قابل تحمل و نوع آن دقت داشته باشید. در تعیین قیمت آن نیز مواردی همچون جنس بدنه، کیفیت دیسک، مدل و برند سازنده شیر گیربکسی تاثیر گذار است. به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق از قیمت شیر پروانه ای گیربکسی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید یا از طریق واتس اپ با مشاوران ما در ارتباط باشید.

جهت استعلام قیمت شیر پروانه ای گیربکسی با شماره ی فوق تماس حاصل فرمایید:  09121331292

عملکرد شیر پروانه ویفری گیربکسی

شیر پروانه ای گیربکسی  که در دسته شیر های ربع گرد قرار می گیرد، را می توان به منظور قطع و وصل کردن جریان و تنظیم جریان سیال ها استفاده کرد. این محصول کاربرد های زیادی دارد که مهم ترین آن در صنعت نفت و پتروشیمی می باشد. از دیگر کاربرد های آن می توان به ایستگاه های نیرو حرارتی، ایستگاه هیدرولیکی و لوله کشی های آب و فاضلاب نیز اشاره کرد.

یکی از مزایای منحصر به فرد شیر پروانه ای فلنج دار استفاده از آن در سیستم های کم فشار و دمای پایین، و هم چنین سیستم های پرفشار و حرارت بالا می باشد. شیر های پروانه ای فلنجدار گیربکسی معمولا در حین کار از افت فشار بسیار پایینی برخودار می باشند.

اجزای شیر پروانه ای گیربکسی

  1. بدنه شیر پروانه ای گیربکسی: همان طور که گفته شد بدنه این محصول معمولا از جنس چدن، استیل، الومینیوم، برنز یا فولاد می باشد.
  2. دیسک: جنس دیسک شیر گیربکسی نیز از نوع چدن، استیل، الومینیوم و فولاد است.
  3. گیربکس شیر پروانه ای گیربکسی: همان طور که از نام محصول پیداست یکی از مهم ترین اجزای آن گیربکس می باشد. معمولا گیربکس ها در دو مدل حلزونی یا پیچی هستند. مدل حلزونی گیربکس به این صورت است که از دو چرخ دنده تشکیل شده و با چرخاندن فلکه به راحتی می توان نیروی وارد شده را به دیسک انتقال داد
  4. شفت: شفت شیر نیز در دو مدل چهارگوش یا دایره وجود دارد
  5. از دیگر اجزا شیر پروانه ای فلنج دار می توان به لاستیک آب بندی، هندویل و سیت شیر گیربکسی اشاره کرد.

ویژگی های شیر پروانه ای فلنجدار گیربکسی

قبل از خرید شیر پروانه ای گیربکسی بهتر است ابتدا با ویژگی و مشخصات آن به طور کامل آشنا شوید سپس اقدام به خرید نمایید. از ویژگی و مزایای مهم این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن وزن مناسب و بسیار سبک شیر گیربکسی
  • عدم نیاز به تکیه گاه اضافی
  • دارا بودن افت فشار بسیار پایین
  • دارا بودن محرک
  • قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه شیر پروانه ای فلنجدار گیربکسی
  • دارا بودن دو نوع گیبرکس حلزونی یا پیچی
  • قیمت شیر پروانه ای گیربکسی با توجه کیفیت فوق العاده بالایی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

تفاوت شیر پروانه ای اهرمی با شیر پروانه ای گیربکسی

یکی دیگر از محصولات شیر پروانه ای، شیر پروانه ویفری گیربکسی می باشد. تفاوت این دو محصول در این است که از فلنج در شیر گیربکسی استفاده شده است. به این صورت که در این محصول دو قسمت سوراخ کاری شده است که سبب ثابت ماندن آن می شود. از شیر پروانه ای گیربکسی نیز برای متصل کردن فلنج های محصول استفاده می شود.

هر دو این محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه ما تهیه نمایید.

جهت استعلام قیمت شیر پروانه ای گیربکسی با شماره ی فوق تماس حاصل فرمایید:  09121331292

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر پروانه ای گیربکسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده