شلنگ آبیاری قطره ای

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شلنگ آبیاری قطره ای یکی از تجهیزات مهم و مورد نیاز برای استفاده در تکنولوژی جدید آبیاری قطره ای است. آبیاری قطره ای که یک تکنولوژی به نسبت جدید به حساب می‌آید به طور چشمگیری از مصرف بی رویه آب برای آبیاری جلوگیری می‌کند و از طرفی دیگر به رطوبت خاک تداوم می‌بخشد. شیلنگ آبیاری قطره ای از پلی اتیلن نرم یا LDPE ساخته می‌شود که محبوب ترین سایز آن 16 میلی متری می‌باشد.

این شلنگ ها برای آبیاری قطره ای در زمین های کشاورزی، باغ ها و گلخانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و غالبا به صورت لاستیکی، وینیل یا ترکیبی از این دو می‌باشند. شلنگ های لاستیکی مقاوم تر و انعطاف پذیرتر هستند اما شلنگ های از جنس وینیل مقرون به صرفه تر و ارزان تر هستند و در مصارف سبک تر کاربرد دارند. این ها همه در حالی است که شیلنگ های ترکیبی از لاستیک و وینیل هم مقاوم، منطعف و با دوام هستند و هم قیمت بهتری نسبت به انواع لاستیکی خود دارند.

در حال حاضر شلنگ آبیاری قطره ای را می‌توانید از سایت اتحاد گستر که سال ها در زمینه فروش و تولید تجهیزات تاسیساتی، سازمانی، صنعی و کشاورزی فعالیت نموده خرید نمایید. همچنین، می‌توانید برای تکمیل سیستم آبیاری قطره ای خود لوازم دیگر آن را از همین فروشگاه خرید نمایید. برای مثال، اگر قصد خرید لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای را نیز دارید تنها کافی است بر روی لینک مرتبط با آن کلیک نمایید تا از ویژگی ها و مشخصات این محصول نیز مطلع شوید.

جهت راهنمایی خرید و یا استعلام قیمت می‌توانید با این شماره تماس بگیرید: 02133962124

خرید شلنگ آبیاری قطره ای

d8b4d984d986daaf d8a2d8a8db8cd8a7d8b1db8c d982d8b7d8b1d987 d8a7db8c 66bd018feded4

قبل از خرید شلنگ آبیاری قطره ای حتما به این نکته توجه داشته باشید که هر چه قدر لایه های استفاده در تولید این محصول بیشتر باشد، ماندگاری و دوام آن نیز بالاتر است. به طور مثال شلنگی که از دو لایه تشکیل شده قطعا از شلنگ شش لایه ای مقاومت کمتری دارد.

از دیگر مواردی که در خرید این محصول باید به آن توجه داشت، سایز شلنگ می باشد. از پر کاربرد ترین سایز هایی که بسیاری از افراد از آنها استفاده می کنند، می توان به سایز 6 و 16 میلی متری اشاره کرد. شایان ذکر است که سایز 16 شلنگ آبیاری قطره ای یکی از پر طرفدار ترین نوع آن محسوب می شود.

برای خرید این محصول می‌توانید با استفاده از شماره های مندرج در سایت با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و از راهنمایی های لازم جهت مناسب ترین کالای مورد نیاز خود بهره‌مند شوید. شرکت اتحاد گستر، به عنوان یک تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن می‌تواند در این زمینه بهترین راهنمایی ها را در اختیار شما قرار دهد و به دلیل حذف واسطه کالای مورد نیاز شما را با بهترین قیمت عرضه کند.

جهت خرید شلنگ آبیاری قطره ای:09121331292

جنس شلنگ آبیاری قطره ای

همان طور که گفته شد معمولا این شلنگ ها از دو نوع لاستیکی و وینیل تولید می شود. برای خرید آن بهتر است ابتدا با ویژگی و مشخصات هر یک از آنها آشنا شوید. در ادامه جدولی برای مقایسه آن دو آورده شده است. توجه داشته باشید که قیمت شلنگ آبیاری قطره ای در مدل های مختلف آن متغیر می باشد. بنابراین با توجه به کاربرد مد نظر خود بهترین نوع آن را انتخاب نمایید.

جنس شیلنگ قطره ای مشخصات انواع شیلنگ آبیاری قطره ای قیمت شلنگ آبیاری قطره ای کاربرد شیلنگ قطره ای

شلنگ آبیاری قطره ای وینیل

مقاومت و دوام بالایی ندارد هزینه نسبتا مناسب و پایینی دارد در آب و هوای معتدل برای آبیاری سبک بسیار مناسب هستند

شلنگ آبیاری قطره ای لاستیکی

انعطاف بسیار خوبی دارد

از وزن بالایی برخودار است

دوام و مقاومت بالاتری دارند

از قیمت بالاتری برخودار است در شرایط اب و هوایی گرم بهتر است از نوع لاستیکی استفاده شود

کاربرد شلنگ آبیاری قطره ای

d8b4d984d986daaf d8a2d8a8db8cd8a7d8b1db8c d982d8b7d8b1d987 d8a7db8c 66bd01904f109

از این شلنگ ها در شرایط و مکان های مختلفی می توان استفاده کرد. از پر کاربرد ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آبیاری باغ
  • آبیاری سبزیجات و گل ها
  • سبب صرفه جویی در مصرف آب در تمامی حوزه ها می شود
  • کاهش هزینه خرید آب برای زمین های کشاورزی
  • سبب افزایش بازدهی مناسب در تولید محصولات مختلف میشود
  • قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه

قیمت شلنگ آبیاری قطره ای

قیمت شلنگ آبیاری قطره ای با توجه به سایز، ابعاد و جنس آن تعیین می شود و در حال حاضر به دلیل نوسانات بازار این محصول دارای قیمت ثابتی نمی‌باشد. این محصول عمدتا به صورت کلاف ۴۰۰ متری به فروش می‌رسد. بهتر است برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول یاری نمایند.

جهت استعلام قیمت شیلنگ آبیاری قطره ای: 09121331292

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شلنگ آبیاری قطره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 6 =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده