شیر توپی upvc

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر توپی upvc یا شیر یکضرب که معمولا از نوع چسبی می باشد یکی از انواع اتصالات مهم در سیستم های لوله کشی می باشد. از عمده کارایی این محصول می توان به سیستم لوله کشی های استخر، جکوزی و دیگر تاسیسات آبی اشاره کرد. با استفاده از این مدل شیر توپی به راحتی می توان جریان را در صورت نیاز قطع و وصل کرد. هم چنین شیر توپی upvc کاربرد هایی همانند یک طرفه کردن جریان و کنترل جریان را نیز برعهده دارد.

در واقع شیر upvc یکی از انواع شیر های گرد محسوب می شود که به باز و بسته کردن جریان آب می پردازد. البته باید در نظر داشت که تنها برای تنظیم جریان آب استفاده نمی شود. برای اطلاع از مشخصات و نحوه ی خرید و استعلام قیمت شیر توپی upvc با ما تا پایان این مطلب همراه باشید:

برای کسب اطلاع بیشتر و راهنمایی جهت خرید یا استعلام قیمت می‌توانید با این شماره تماس حاصل نمایید: 02133925374

شیر توپی UPVC چیست؟

شیر توپی UPVC نوعی شیر لوله کشی است که اغلب در فضاهای تجاری و صنعتی و همچنین در فضاهای مسکونی با تردد کم یا مناطقی که اغلب آب وجود دارد مانند حمام، آشپزخانه و اتاق های تاسیسات استفاده می شود. این شیر دارای بدنه UPVC است که در بتن یا دیوارها نصب می شود و سوزن و گوی در داخل بدنه نصب می شود. هنگامی که سوزن در حالت بسته قرار می گیرد، توپ به بدنه متصل می شود و جریان آب را متوقف می کند. هنگامی که سوزن باز می شود، توپ آزاد می شود و به آب اجازه می دهد از دریچه عبور کند.

بدنه این شیر توپی در برابر ضربه و سایش بسیار مقاوم است و آن را به یک وسیله بادوام برای نیازهای لوله کشی تبدیل می کند. علاوه بر این، این شیر در برابر دماهای بالا و مواد شیمیایی مقاوم است و برای استفاده در فضاهایی مانند حمام، آشپزخانه و زیرزمین مناسب است.

d8b4db8cd8b1 d8aad988d9bedb8c upvc 66bd0151cd762

خرید شیر توپی UPVC

برای خرید شیر توپی UPVC بهتر است حتما از فروشگاه‌ها و سایت‌های تخصصی چون اتحاد گستر استفاده کنید. فروشگاه‌های عمومی ممکن است در اصالت کالا و یا کیفیت آن دقت و حساسیت لازم را نداشته باشند و در نتیجه مطولبیت مورد نظر شما را نیز به همراه نداشته باشند. فروشگاه اتحاد گستر با سال‌ها فعالیت و تجربه و به هدف خدمت رسانی هر چه بیشتر به شما مشتریان گرامی، به تهیه و توزیع انواع لوازم تاسیساتی، دریچه منهول، کفشور چدنی، کف خواب چدنی و انواع شیر فلکه پرداخته است.

برای خرید این محصول می‌توانید با این شماره تماس برقرار کنید: 09121333817

کاربرد شیر upvc

همان طور که گفته شد کاربرد شیر توپی upvc به این صورت است که به عنوان ابزاری برای قطع و وصل کردن جریانات استفاده می شود. از پر کاربرد ترین حوزه هایی که می توان از این محصول استفاده کرد تاسیسات آبی از جمله استخر ها و جکوزی ها می باشد. عملکرد آنها به این صورت است که شیر توپی upvc را به قبل و بعد از پمپ ها، مبدل های حرارتی و فیلتر های شنی متصل می کنیم تا بتوان به راحتی مسیر متصل شده را کنترل کرد و در صورت نیاز بتوان دستگاه را قطع کرد.

مزایای خرید شیر توپی upvc

بهتر است قبل از خرید شیر یو پی وی سی با مزایا و ویژگی های آن به طور کامل آشنا شوید و سپس اقدام به خرید نمایید. از مهم ترین مشخصات شیر توپی upvc می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیر upvc از دو عدد مهره برخودار می باشد. با کمک این دو مهره به راحتی می توان بخش میانی شیر را تعمیر کرد. در واقع وجود این دو مهره سبب می شود که به وجود مهره ماسوره در مسیر لوله کشی نیازی نباشد.
  • هم چنین می توان به راحتی فلنچ درون مهره را تعویض کرد. این کار کمک می کند که لوله را به یک نوع دستگاه دیگر متصل نماییم.
  • فلنچ های درون مهره در دو مدل چسبی و دنده ای تولید می شوند
  • طراحی زیبا و جذاب شیر توپی upvc
  • مقاوم و بادوام در برابر خوردگی و مواد شیمیایی
  • استفاده بسیار آسان
  • عدم رسوب گیری
  • شیر توپی upvc نصب بسیار آسانی دارد و به راحتی و بدون بروز هر مشکلی می توان آن را نصب کرد
  • به دلیل وزن مناسب و سبکی که دارد جابجایی و حمل و نقل شیر upvc نیز آسان است. و هم چنین هزینه های حمل و نقل نیز تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.
  • قیمت شیر یو پی وی سی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد

 

d8b4db8cd8b1 d8aad988d9bedb8c upvc 66bd0152411b8

قیمت شیر توپی upvc

یکی از عواملی که در تعیین قیمت شیر upvc تاثیر می گذارد انواع آن است. معمولا به سه دسته شیر یو پی وی سی چسبی، یکسر دنده و دو سر دنده تقسیم می شود که هر یک از آنها برای کارایی خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به نوسانات بازار قیمت این محصول دائما در حال تغییر است. بنابراین پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و اطلاع دقیق از قیمت شیر توپی upvc با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید محصول یاری نمایند.

جهت استعلام قیمت شیر یو پی وی سی:09121331292

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر توپی upvc”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 14 =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده