گیج فشار روغنی

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

گیج فشار روغنی یکی از پرکاربرد ترین انواع گیج های فشار می باشد که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه اتحادگستر موجود است. این محصول ار دقت بسیار بالایی برخودار می باشد. معمولا محفظه داخلی گیج روغنی با مایع گلیسیرین یا مایع سیلیکون پر می شود. از مزیت های این محصول می توان به این مورد اشاره کرد که مقدار روغن آن به اندازه ای است که تمامی قطعات داخلی را پوشش می دهد و به راحتی می توان مقدار آن را از روی صفحه گیج مشاهده نمایید. عوامل بسیار زیادی هستند که بر قیمت گیج فشار تاثیر می گذارند که در ادامه مطلب به معرفی آنها به طور کامل می پردازیم.

برای اطلاع دقیق از قیمت و نحوه ی خرید گیج فشار روغنی و هم چنین اطلاع از تفاوت گیج فشار روغنی و خشک با ما تا پایان این مطلب همراه باشید. هم چنین به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می شود اگر قصد خرید لرزه گیر را نیز دارید تنها کافی است بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید تا از مشخصات و ویژگی های هر یک از انواع این محصول نیز مطلع شوید.

استعلام لیست قیمت گیج فشار روغنی

با توجه به نوسانات بازار به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می کتیم حتما از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران و متخصصان ما در ارتباط باشید تا از نحوه ی خرید و سفارش و قیمت گیج فشار روغنی مطلع شوید. هم چنین می توانید برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ با مشاوران ما در ارتباط باشید.

جهت استعلام قیمت گیج فشارسنج روغنی: 09121331292

عملکرد گیج فشار روغنی

یکی از مهم ترین مزیت های وجود روغن در این نوع فشارسنج خنثی کردن اثر پالس های فشار و فشار های اسپایکی می باشد. در واقع به زیان ساده تر می توان گفت در سیستم هایی که از لرزش یا خوردنگی بالایی برخودار می باشند وجود گیج فشار روغنی بسیار ضروری و مفید است.

از دیگر مزیت های وجود روغن می توان به مواردی همچون کاهش لرزش سیستم، عملکرد روان قطعات داخلی، جلوگیری از خورندگی قطعات داخلی و کاهش اثرات اصطکاک می باشد.

همان طور که گفته شد یکی از مواردی که در گیج روغنی می توان از آن بهره گرفت گلیسیرین است. از مزیت های آن می توان به این مورد اشاره کرد که به دلیل شفاف بودن آن، راحت قابل اندازه گیری می باشد. هم چنین از خوردگی و زنگ زدگی نیز تا حد قابل توجهی جلوگیری می کند و چون از گرانروی مناسبی نیز برخوردار است سبب می شود که از بازی های عقربه تا حد امکان جلوگیری کند. قیمت گیج فشار روغنی با توجه به عملکرد و مزایای فوق العاده ای که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

راه اندازی و نحوه نصب گیج فشار روغنی

قبل از خرید گیج فشار بهتر است با نحوه راه اندازه و نصب آن به طور کامل آشنا شوید. از مهم ترین نکات نحوه نصب گیج فشار روغنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بهتر است والوی را در مسیر گیج فشار قرار دهید. این مورد به انجام کالیبراسیون نیز کمک می کند.
  2. اتصالات گیج فشار نیز به گونه ای آببندی می شود که از هر گونه نشتی جلوگیری می کند. البته بهتر است اگر نوع دندانه ای آن استفاده می کنید حتما برای آب بندی از واشر استفاده نمایید. برای دندانه ای مخروطی نیز می توانید از نوار تفلون استفاده نمایید.
  3. برای گیج فشارهایی که به طور مستقیم نصب می شوند می بایست از طریق آچار، گشتاور لازم را ایجاد کرد
  4. حتما توجه داشته باشید که برای محکم کردن اتصال گیج فشار روغنی، بدنه آن را به وسیله ای گیر نندازید. این کار سبب آسیب دیدگی می شود هم چنین پس از محکم کردن اتصال از آب بندی ان و عدم نشتی اطمینان حاصل کنید
  5. توجه داشته باشید که محصول را به شکل کاملا عمودی با تلورانس حداکثر 5 درجه انحراف نصب نمایید. هر چه قدر انحراف افزایش یابد، عملکرد گیج فشار کاهش می یابد.
  6. اگر به خرید گیج فشارهایی که از تخلیه فشار برخودارند، اقدام کرده اید حتما آن را با یک فاصله حداقل 20 میلی متری از هر نوع وسیله ای نصب نمایید
  7. در صورتی که شرایط محل نصب گیج فشار روغنی از شوک های مکانیکی برخودار است، حتما از یک لوله که انعطاف پذیری مناسبی دارد، محصول را دور تر از محل شوک های مکانیکی نصب کنید
  8. اگر در شرایط دمای خیلی بالا یا خیلی پایین، گیج روغنی را نصب می کنید، توجه داشته باشید که حفاظت آن بسیار دشوار تر است. بهتر است تا جای امکان محصول را از منبع گرما یا سرما دور نگه دارید.
  9. اندازه قطر صفحه نیز برای خوانایی بهتر در مسافت های دور بسیار حائز اهمیت است
  10. همان طور که گفته شد نحوه نصب گیج فشار روغنی بسیار راحت می باشد و با کمی دقت می توانید اینکار را به خوبی انجام دهید
  11. با توجه به مزایا و مشخصات فوق العاده این محصول می توان گفت که قیمت گیج فشار روغنی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد

انواع گیج فشار روغنی

گیج های فشار روغنی معمولا در دو نوع دیجیتال و هیدرولیک تولید می شوند.هر یک از آنها از مشخصات و کاربرد متفاوتی برخوردار هستند که می بایست در خرید گیج فشار به آنها توجه نمایید:

  • گیج فشار روغنی دیجیتال

گیج فشار روغنی دیجیتال نوعی از گیج فشار است که فشار ورودی را به شکل سیگنال الکتریکی تبدیل می کند و آن را به شکل عدد دیجیتال در معرض نمایش قرار می دهد. به راحتی می تواند فشار مطلق، فشار خلا، اتمسفر و فشار تفاضلی را اندازه گیری نماید. میزان دقت آن نیز به این صورت است که می تواند حداکثر فشار مجاز را به راحتی اندازه گیری نماید.

  • گیج فشار روغنی هیدرولیک

گیج فشار روغنی هیدرولیک نیز می تواند به راحتی فشار بالا را اندازه گیری نماید. از عمده استفاده آن می توان به کارخانه ها و سیستم های کشاورزی اشاره کرد. هیدرولیک به دو صورت دیجیتال و عقربه ای تولید می شودد.

راهنمای خرید گیج فشار روغنی

در حین خرید گیج فشار روغنی حتما به موارد زیر دقت کافی داشته باشید:

  • رنج کاری و واحد سنجش گیج روغنی
  • نحوه قرار گیری گیج
  • قطر صفحه
  • نوع سیال
  • جنس اتصال گیج
  • سایز اتصال گیج
  • قیمت گیج فشار روغنی با توجه به کیفیت عالی و کاربرد فوق العاده ای که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد

تفاوت گیج فشار روغنی و خشک در چیست؟

برای اینکه از کاربرد انواع گیج روغنی بیشتر آشنا شوید بهتر است تفاوت گیج فشار روغنی و خشک را بدانید. از اصلی ترین تفاوت آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عملکرد گیج فشار روغنی بهتر است نوع خشک آن است. به همین دلیل پیشنهاد می شود در شرایط نامطلوب و سخت از نوع روغنی استفاده نمایید.
  2. اگر قصد استفاده طولانی مدت از این محصول را دارید گیج فشار روغنی خرید مقرون به صرفه تری می باشد
  3. اگر در شرایطی با دمای بالا، رطوبت و حتی لرزش بالا قصد استفاده از گیج های فشار را دارید توجه نمایید که استفاده از نوع خشک آن معمولا در این نوع شرایط آسیب بیشتری می بیند.
  4. هم چنین در شرایط مرطوب خوانایی گیج های فشار روغنی بهتر است که این نکته از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد
  5. از دیگر تفاوت گیج فشار روغنی و خشک می توان به این مورد پرداخت که با توجه به عملکرد بهتر نوع روغنی می توان گفت که گیج فشار روغنی قیمت بالاتری نسبت به نوع خشک آن دارد.

خطا متداول گیج فشار روغنی

  • خطای صفری گیج روغنی

در خرید گیج فشار روغنی توجه داشته باشید که به طور معمول یک مقدار معینی خطا وجود دارد. اگر خطا از 5 درصد تجاوز کرد با کمک پوینترکش می توان عقربه را سر جای خود قرار دهید و اگر کمتر از 5 درصد بود می توان از مقدار مشخص شده خودمان کم کنیم

  • ضرب به دری

دقت کنید که به طور معمول خطا با یک ضریب ثابت افزایش پیدا می کند. شما می توانید با تغییرات connection link این مشکل را نیز به راحتی حل نمایید.

  • هیسترزیس

اگر خطا گیج روغنی شبیه منحنی هیسترزیس تغییر پیدا کرد می توان با تغییرات sector link مشکل را بر طرف کرد. به طور مثال گاهی اوقات 50 درصد افزایش داریم و در خطای بعدی 50 درصد کاهش داریم

جهت استعلام قیمت گیج فشار روغنی: 09121331292

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گیج فشار روغنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 19 =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده