منهول گرد چدنی

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

منهول گرد چدنی یکی از انواع منهول هاست که معمولا برای حمل و نقل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که نسبت به انواع منهول ها برای استفاده از حمل و نقل راحت تر هستند و به آسانی و بدون هر گونه مشکلی جابجا می شوند. این محصول معمولا در چاه های دسترسی به خطوط زیرزمینی کاربرد دارند. در ادامه به معرفی جامعی از منهول های گرد چدنی می پردازیم. هم چنین پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق از قیمت منهول گرد چدنی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت منهول گرد چدنی

معمولا منهول های چدنی بر اساس وزن آنها قیمت گذاری می شوند. به این صورت که هر چه وزن آنها بیشتر باشد، قیمت منهول گرد چدنی نیز به نسبت وزن آن بالاتر می رود. یکی دیگر از مولفه های تاثیر گذار در قیمت منهول گرد چدنی قطعا نوع چدن آن است. معمولا در دو نوع چدن خاکستری و داکتیل تهیه می شوند. منهول چدنی در نوع داکتیل از انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالاتری نسبت به چدن خاکستری برخوردار می باشد. بنابراین قیمت منهول گردن چدنی داکتیل نسبت به نوع دیگر آن گران تر است اما کارایی آن نیز بالاتر است. بنابرانی پیشنهاد می شود اگر محدودیت مالی ندارید حتما نوع داکتیل این منهول را تهیه کنید.

برای خرید منهول گرد چدنی و ثبت سفارش این محصول با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند.

مزایا و معایب استفاده از منهول گرد چدنی

هر محصولی از تعدادی معایب و تعدادی مزیت برخوردار است. در ادامه لیستی از معایب و مزایای منهول چدنی برای شما آورده شده است تا با آگاهی بیشتر اقدام به خرید منهول گرد چدنی کنید.

معایب منهول های گرد چدنی

  • به سبب ارزش بالای منهول گرد چدنی برای فروش مجدد این محصول در معرض سرقت قرار دارد.
  • همان طور که گفته شد این محصول از وزن نسبتا بالایی برخوردار است که سبب به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در هنگام حمل و نقل آن می شود. علاوه بر این در هنگام استفاده و ساخت آن نیز به سبب همین وزن بالا افراد را نیز در معرض خطراتی قرار می دهد.
  • در محیط های شرجی و مرطوب دچار خوردگی می شود
  • منهول گرد چدنی در هنگام عبور وسایل نقلیه سرو صدا تولید می کند

مزایای منهول گرد چدنی

  • منهول گرد چدنی از سقوط افراد و همین چطور وسایل نقلیه جلوگیری می کند و باعث ایمنی بیشتر در سطح پیاده رو های می شود.
  • امکان دسترسی به تاسیسات را فراهم می کند و در صورت نیاز به تعمیرات می توان به راحتی به آنجا دسترسی پیدا کرد.
  • این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد تا اخرین کلاس یعنی کلاس F900 تولید می شود و تحمل وزن 90 تن زا نیز دارا می باشد.
  • منهول های گرد چدنی معمولا با گذراندن سه تست که شامل تست مانایی دائم، تحمل نیرو تغییر شکل تخت نیرو می شود می توانند استاندارد ایمنی را کسب کنند و توانایی تحمل وزن 90 تن را داشته باشند.
  • منهول گرد چدنی اگه به درستی نصب شود دارای عمر طولانی است و به ندرت در فشار و ضربات گوناگون آسیب می بیند.
نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “منهول گرد چدنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده