شیر فلکه چدنی فاراب سایز (3 اینچ، 80 میلی متر) 10-16 pn

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه چدنی فاراب سایز 3 اینچ یکی از محصولات تولیدی شرکت فاراب می باشد. این شرکت در سال 1365 فعالیت خود را در ایران  شروع کرده است. شرکت فاراب با تولید محصولات با کیفیت موفق به جذب مشتریان و مصرف کنندگان زیادی شده است که همگی شرکت فاراب را به خوبی یاد می کنند. فاراب تولید کننده انواع شیر فلکه های چدنی و فلنج دار می باشد.

شیر فلکه 3 اینچ فاراب یکی از پر کاربرد ترین انواع شیر فلکه های این شرکت می باشد. برای اطلاع از قیمت شیر فلکه کشویی فاراب سایز 3 اینچ از سایت اتحادگستر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو سوالات شما عزیزان باشند. با ما همراه باشید.

انواع شیر فلکه چدنی فاراب سایز 3 اینچ

شیر فلکه های فاراب معمولا در دو نوع شیر فلکه چدنی فاراب سایز 3 اینچ با فشار 10 بار و 16 باری تقسیم می شوند. این نوع شیر فلکه ها را در صنایع مختلفی استفاده می کنند. بنابراین بهتر است با توجه به کاربردی که قصد استفاده از آن را دارید به انتخاب میزان فشار شیر فلکه اقدام کنید.

هم چنین باید به این نکته نیز توجه داشته باشید با این که جنس بدنه این محصولات همگی از نوع چدن است اما نوع چدن آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. در برخی از محصولات از چدن خاکستری و در برخی دیگر از چدن نشکن یا داکتیل استفاده می شود. تفاوت آن ها در مقدار ترکیب عناصر با یکدیگر می باشد.

به طور کلی می توان گفت چدن خاکستری از پرکاربرد ترین آلیاژ های چدن می باشد که در صنایع بسیاری نیز استفاده می شود و چدن داکتیل نیز به دلیل مقاومت سایشی بالایی که دارد برای ریخته گری مناسب است.

قیمت شیر فلکه چدنی فاراب سایز 3 اینچ

فروشگاه اتحاد گستر ارائه دهنده انواع شیرالات صنعتی می باشد. برای خرید شیر فلکه چدنی فاراب سایز 3 اینچ و سایر محصولات شیر فلکه مانند شیر فلکه های چدنی میراب، وگ امید گلستان و وگ ایران با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه چدنی فاراب سایز (3 اینچ، 80 میلی متر) 10-16 pn”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده