شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز (2 اینچ، 50 میلی متر) 10-16 بار

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 2 اینچ یکی از پر طرفدار ترین شیر فلکه چدنی 2 اینچ می باشند که وظیفه ی اصلی آن هدایت و کنترل سیالات مختلف می باشد. سیال هایی که برای عبور از این نوع شیر فلکه می توان استفاده کرد شامل آب های سرد و گرم، فاضلاب، هوای فشرده و … است. تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که سیال از نوع خورنده نباشد.

شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 2 اینچ معمولا جریان و فشار را در صنایع و تاسیسات مختلف کنترل می کنند. میزان فشاری که این شیر فلکه ها قادر به تحمل آن هستند 16 یا 10 بار است. برای انتخاب میزان فشار شیر فلکه باید به نوع کاربرد آن توجه شود.
برای اطلاع از ویژگی و مشخصات انواع شیر فلکه با ما همراه باشید. همچینن برای استعلام قیمت شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 2 اینچ می توانید با شماره ی 09121333817 تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگو سوالات شما باشند.

شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 2 اینچ در کجاها کاربرد دارد؟

شیر فلکه ها با توجه به کارایی بسیاری که دارند در حوزه های مختلف کارایی دارند. مهم ترین کاربرد آنها در ادامه لیست شده است:
صنعتی: معمولا شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان در صنایع آب، معدن، برقريال نفت و گاز، پتروشیمی و … کاربرد دارد
زندگی روزمره: لوله کشی های ساختمان، دستگاه های شوینده، آبگرمکن و سیستم های خنک کننده ماشین

قیمت شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 2 اینچ

معمولا قیمت محصولات شیر فلکه بر اساس سایز آنها، شرکت تولیدی آن، میزان فشاری که تحمل می کند، جنس زبانه آن و … متغیر است. بنابراین پس از انتخاب نوع شیر فلکه مناسب خود می توانید برای خرید و استعلام قیمت شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 2 اینچ با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز (2 اینچ، 50 میلی متر) 10-16 بار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده