شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز (4 اینچ، 100 میلی متر) 10-16 بار

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 4 اینچ یکی از پر کاربرد ترین انواع شیر فلکه چدنی 4 اینچ می باشد. این محصول را می توان در صنایع زیادی مانند صنایع نفت و گاز، پالایشگاهی، صنایع غذایی، آبرسانی و فاضلاب استفاده کرد. شیر فلکه های وگ امید گلستان با توجه به قیمت مناسب و مقاومت در مقابل شرایط و محیط های سخت در تاسیسات انتقال آب و بخار بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

پیشنهاد می شود قبل از خرید شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 4 اینچ با مشخصات و ویژگی های آن به طور کامل آشنا شوید.

شرکت وگ امید گلستان

شرکت وگ امید گلستان یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین کارخانه های ایرانی می باشد. این شرکت با تیم دریجه یکی که دارد در حوزه ی شیر الات صنعتی مخصوصا شیر فلکه های چدنی عملکرد خوبی را از خود نشان داده و به تولید این محصولات با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب پرداخته است.

این شرکت دارنده استاندارهای بسیاری است. هم چنین عضو انجمن صنفی کارفرمایی، شرکت تاسیسات و تجهیزات استان تهران نیز می باشد. محصولات خود را مطابق با استاندار های آلمان تولید می کند و از شبکه پشتیبانی خدمات پس از فروش نیر برخوردار است. همه این دلایل سبب شده مشتریان زیادی را از سرتاسر کشور داشته باشد.

شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 4 اینچ

معمولا نوع اتصال شیر فلکه های چدنی از نوع فلنجدار می باشد. به عبارت دیگر این محصول از دو کفه فلنج تشکیل می شود. سطح مقطع این فلنج ها از شیر هایی اندازه قطر فلنج تشکیل شده اند. از شیر فلکه سایز 4 اینچ در شرکت های آب و فاضلاب، سیستم موتورخانه و تاسیسات ساختمانی و کشاورزی به وفور استفاده می شود.

برای استعلام قیمت شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 4 اینچ و سایر محصولات با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز (4 اینچ، 100 میلی متر) 10-16 بار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده