شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز (6 اینچ، 150 میلی متر) 10-16 بار

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 6 اینچ که تولید کمپانی وگ امید گلستان می باشد از پر کاربرد ترین شیر فلکه های موجود محسوب می شود. این شرکت دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشدو از ویژگی های مهم تولیدات این شرکت می توان به تولید بر اساس استاندارد های کشور آلمان، رنگ آمیزی با سیستم کاموایر و تست هیدرو استاتیک اشاره کرد.

در ادامه با ویژگی و مشخصات شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 6 اینچ آشنا خواهید شد. هم چینن برای خرید این محصول از فروشگاه اتحاد گستر و استعلام قیمت شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 6 اینچ و سایر سایزهای شیر فلکه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

عناصر تشکیل دهنده شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 6 اینچ

این نوع شیر فلکه از آلیاژ چدن تولید می شود. سوالی که پیش می آید این است که چدن از چه عناصری تشکیل می شود. آلیاژ چدن از 6 عنصر تشکیل می شود که برخی از آنها عناصر اصلی هستند و برخی دیگر تنها درصد بسیار کمی از آنها در چدن موجود است. عناصر اصلی سازنده چدن عبارتند از:

  • کربن: معمولا بین 2 تا 4 درصد
  • آهن: تقریبا 92 درصد
  • سیلیکون: بین 1 تا 3 درصد

عناصر فرعی سازنده چدن نیز شامل موار زیر می شود:

  • منگنز
  • فسفر
  • گوگرد

عوامل تاثیر گذار بر قیمت شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 6 اینچ

عواملی که بر قیمت شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 6 اینچ تاثیر می گذارند عبارتند از: نوع زبانه شیر فلکه، نوع فشاری که قادر به تحمل آن است و نوسانات بازار. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای خرید شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز 6 اینچ با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو سوالات شما عزیزان باشند.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان سایز (6 اینچ، 150 میلی متر) 10-16 بار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده