شیر فلکه چدنی وگ ایران سایز (2 اینچ، 50 میلی متر) فشار 10-16

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه چدنی وگ ایران سایز 2 اینچ یکی از انواع شیر فلکه چدنی 2 اینچ است. این محصول یکی از پرکاربرد ترین شیر فلکه های چدنی برند وگ ایران می باشد که با دو فشار کاری 10 و 16 باری تولید می شود. جنس بدنه این محصول از چدن داکتیل یا چدن خاکستری می باشد.

این محصول در صنایع زیادی کاربرد دارد. در ادامه به معرفی جامعی از مشخصات و ویژگی های شیر فلکه سایز 2 اینچ می پردازیم. هم چنین برای استعلام قیمت شیر فلکه چدنی وگ ایران سایز 2 اینچ می توانید با شماره ی 09121331292  تماس حاصل فرمایید. با ما همراه باشید.

ویژگی های شیر فلکه چدنی وگ ایران سایز 2 اینچ

شیر فلکه های وگ ایران از پوشش داخلی و بیرونی مناسبی برخودار هستند. معمولا برای پوشش این محصول از رنگ های پودری استفاده می شود.

شیر فلکه چدنی وگ ایران سایز 2 اینچ در برابر زنگ زدگی از مقاومت خوبی برخوردار است.

از سیال های متنوعی مانند آب های سرد، آب گرم، فاضلاب و هوای فشرده می توان به راحتی استفاده کرد.

از این محصول در صنایع زیادی مانند کشتی سازی، تصفیه خانه، موتور خانه، صنایع نیروگاهی و سایر تاسیسات دیگر به وفور استفاده می شود.

راهنمای خرید شیر فلکه چدنی وگ ایران سایز 2 اینچ

برای خرید شیر فلکه چدنی وگ ایران سایز 2 اینچ باید به نوع زبانه آن نیز دقت کافی داشته باشید. معمولا زبانه این نوع شیر فلکه ها را در دو نوع لاستیکی و فلزی تولید می کنند. پیشنهاد می شود با توجه به کاربردی که مد نظر دارید به خرید شیر فلکه با زبانه مناسب بپردازید.

برای خرید این محصول و اطلاع از قیمت شیر فلکه چدنی وگ ایران سایز 2 اینچ می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. هم چنین از سایت اتحاد گستر می توانید به خرید شیر فلکه های فولادی و کشویی برنجی نیز در سایزهای متنوع اقدام کنید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه چدنی وگ ایران سایز (2 اینچ، 50 میلی متر) فشار 10-16”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده