شیر فلکه چدنی رادشیر سایز (5 اینچ، 125 میلی متر) 10-16 بار

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه چدنی رادشیر سایز 5 اینچ را معمولا در تاسیسات صنعتی به وفور استفاده می کنند. یکی از ویژگی های این محصول که باعث جلب رضایت مشتریان زیادی شده است، افت فشار ناچیزی است که در حین انجام کار رخ می دهد. افت فشار این محصول نسبت به سایر محصولات به قدری ناچیز است که زیاد قابل توجه و مهم نیست.

انواع محصولات شیر فلکه چدنی را در سایز های مختلف می توانید در سایت اتحادگستر مشاهده فرمایید. هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت شیر فلکه 5 اینچ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

3 نکته مهم در خرید شیر فلکه چدنی رادشیر سایز 5 اینچ

یکی از نکاتی که باید در خرید این محصول به آن دقت کنید نوع اتصال آن است. معمولا اتصال شیر فلکه های چدنی رادشیر از نوع فلنجدار می باشد. کارکرد آنها به این صورت است که با کمک دو فلنح شیر فلکه را در مسیر لوله کشی قرار می دهید.

یکی دیگر از فاکتور های مهم انتخاب مقدار فشار شیر فلکه است. باید به این مساله توجه داشته باشید که این نوع شیر فلکه ها در دو نوع 10 و 16 باری تولید می شوند.

سومین فاکتور مهم قطعا انتخاب نوع سیال عبوری است. یکی از نکات مثبت استفاده از این محصول این مورد است که از هر نوع سیالی می توانید استفاده کنید. تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که سیال از نوع اسیدی نباشد.

قیمت شیر فلکه چدنی رادشیر سایز 5 اینچ

شیر فلکه های چدنی در سایت اتحادگستر در برند و سایز های متنوعی موجود می باشند. محصولات شیر فلکع را با قیمت بسیارمناسب می توانید از فروشگاه ما تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت شیر فلکه چدنی رادشیر سایز 5 اینچ و سایر محصولات با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه چدنی رادشیر سایز (5 اینچ، 125 میلی متر) 10-16 بار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده