شیر فلکه چدنی میراب سایز (2 اینچ، 50 میلی متر) 10-16 pn

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه چدنی میراب سایز 2 اینچ یکی از انواع شیر فلکه چدنی 2 اینچ است. این محصول مانند شیر فلکه برنجی است با این تفاوت که برای شرایط دمایی زیر 250 درجه سانتی گراد بسیار مناسب تر است. برای استفاده از شیر فلکه های چدنی میراب از سیال های متنوعی استفاده می شود. سیال های پرکاربرد عبارتند از: آب گرم و سرد، روغن، هوای فشرده و …

برای خرید شیر فلکه چدنی میراب سایز 2 اینچ از فروشگاه اتحاد گستر و اطلاع از قیمت شیرفلکه های چدنی میراب از طریق راه های ارتباطی ثبت شده در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید. هم چنین می توانید به خرید انواع شیر فلکه های فولادی و کشویی نیز اقدام کنید.

ویژگی های مهم شیر فلکه چدنی میراب سایز 2 اینچ

  • یکی از ویژگی های مهم شیر فلکه های چدنی قطعا زبانه آنها است. این زبانه سبب می شود که سیال های ورودی عبور کنند یا از عبور آنها جلوگیری کند.
  • ویژگی مهم دیگر آن میزان فشاری که تحمل می کند است. معمولا شیر فلکه های چدنی میراب فشارهای 10 و 16 باری را به راحتی تحمل می کند.
  • در کل شیرفلکه های چدنی در  سایز های متنوعی  تولید می شوند. بسته به فضایی که در دست دارید اقدام به خرید سایز مناسب شیر فلکه میراب کنید. یکی از پر کاربرد ترین سایز های آن نیز شیر فلکه چدنی میراب سایز 2 اینچ می باشد.

لیست قیمت شیر فلکه چدنی میراب سایز 2 اینچ

موارد زیادی در قیمت شیر فلکه چدنی میراب سایز 2 اینچ تاثیر می گذارد. مهم ترین این فاکتور ها می توان به نوع زبانه شیر فلکه اشاره کرد. جنس زبانه آن از جنس لاستیکی، استیل یا فلزی است. بستگی به نوع آن قیمت شیر فلکه چدنی تغییر می کند.

برای اطلاع از لیست قیمت شیر فلکه چدنی میراب سایز 2 اینچ می توانید از طریق شماره ی درج شده در پایین صفحه با کارشناسان ما در تماس باشید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه چدنی میراب سایز (2 اینچ، 50 میلی متر) 10-16 pn”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده