شیر فلکه چدنی میراب سایز (10 اینچ،250 میلی متر) 10-16 pn

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه چدنی میراب سایز 10 اینچ یکی دیگر از انواع شیر فلکه های چدنی برند میراب است که در صنایع نفتی و تاسیسات آب از آن به وفور استفاده می شود. در استفاده از شیر فلکه های چدنی باید به این مورد توجه داشته باشید که برای فضاهایی که دمای آنجا زیر 250 سانتی گراد است، بسیار مناسب است. البته می توانید از آن در دما های بالاتر نیز استفاده کنید.

شیر فلکه چدنی میراب سایز 10 اینچ در دو فشار 10 و 16 در فروشگاه اتحادگستر یافت می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره و خرید شیر فلکه چدنی میراب سایز 10 اینچ با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. در ادامه به بررسی جامعی از مشخصات شیر فلکه میراب سایز 10 اینچ می پردازیم. با ما همراه باشید.

کارایی شیر فلکه چدنی میراب سایز 10 اینچ

در واقع شیر فلکه های چدنی برای کنترل جریان سیالات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. شیر های فلکه از قابلیت چرخش ساعتگرد و پاد ساعتگرد نیز برخوردار هستند و طبق این مساله فرایند باز و بسته شدن را انجام می دهند. از این ابزار بیشتر در صنایع پتروشیمی، غذایی، دارویی و پالایشگاه ها استفاده می شوند. با توجه به نوع کاربرد این محصول سیالات عبوری آن نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

عوامل تاثیرگذار در قیمت شیر فلکه چدنی میراب سایز 10 اینچ

یکی از فاکتورهای مهمی که در قیمت این محصول تاثیرگذار است، نوع و جنس زبانه شیرفلکه است.

همان طور که گفته شد این محصول در دو فشار تولید می شود. بنابراین میزان تحمل فشار آنها با یکدیگر متفاوت است و این مساله سبب تغیر قیمت آن می شود

برای اطلاع دقیق از قیمت شیر فلکه چدنی میراب سایز 10 اینچ با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه چدنی میراب سایز (10 اینچ،250 میلی متر) 10-16 pn”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 14 =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده