شیر فلکه فولادی سایز (3 اینچ، 80 میلی متر) کلاس 300-150

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه فولادی سایز 3 اینچ یکی دیگر از انواع شیر فلکه های فولادی است که در صنعت کاربرد زیادی دارد. از این محصول برای عبور یا عدم عبور سیال های مختلف استفاده می شود. یکی از مورادی که باید در استفاده از شیر فلکه فولادی به آن توجه کنید این مورد است که از آن برای تنظیم جریان استفاده نشود و تنها برای قطع و وصل جریان از آن استفاده شود.

فروشگاه اتحادگستر ارائه دهنده انواع شیر فلکه می باشد. برای خرید شیر فلکه فولادی سایز 3 اینچ و سایر محصولات اتحادگستر همچون شیر فلکه های برنجی و چدنی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع شیر فلکه فولادی سایز 3 اینچ

معمولا شیر فلکه های کشویی فولادی به دو دسته اصلی تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی هر یک از آنها می پردازیم.

شیر فلکه کشویی موازی از یک دیسک تخت دروازه ای تشکیل شده است و دارای یک لبه تیز نیز در قسمت پایین است. اما شیر فلکه کشویی گوه ای در حالتی که کامل باز می شود، دیسک آن از مسیر عبور جریان به طور کامل برداشته می شود.

هم چنین بر اساس نوع اتصال نیز به 4 دسته تقسیم می شوند: اتصال فلنجدار، دنده ای، بات ولد و ساکت ولد. معمولا بیشتر شیر فلکه های فولادی از نوع اتصال فلنجدار هستند.

قیمت شیر فلکه فولادی سایز 3 اینچ

پیشنهاد می شود برای خرید شیر فلکه فولادی سایز 3 اینچ به مواردی مانند خورندگی سیال، دما و برودت و نوع پیچ و مهره آن توجه کنید. پیچ و مهره هایی که در شیر فلکه های فولادی مورد استفاده قرار می گیرند حتما باید از جنس فولاد ضد زنگ باشند.  برای استعلام قیمت شیر فلکه فولادی سایز 3 اینچ در کلاس های 150 و 300 می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه فولادی سایز (3 اینچ، 80 میلی متر) کلاس 300-150”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 8 =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده