شیر فلکه کشویی برنجی cim سایز (1 اینچ، 25 میلی متر)

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 1 اینچ را می توان در سایت اتحاد گستر مشاهده کنید. این محصول وظیفه ی قطع و وصل و کنترل جریان سیالات را دارا می باشد. این نوع شیر فلکه های کشویی را می توان در حالت های مختلفی مانند حالت های باز و بسته، نیمه باز و نیمه بسته مورد استفاده قرار داد. هم چنین از آن برای تنظیم میزان دبی جریان نیز استفاده می کنند.

سایت اتحاد گستر ارائه دهنده انواع شیر الات صنعتی و شیر فلکه ها در سایز های متنوع می باشد. برای خرید شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 1 اینچ با ما در ارتباط باشید. هم چنین می توانید به خرید شیر فلکه های برنجی برند های کیز ایران و کیتز از طریق لینک های مربوطه نیز اقدام کنید.

تاریخچه شرکت سیم، قدرتمند ترین شرکت تولید شیرالات صنعتی

در ارتباط با تاریخچه شرکت سیم می توان گفت این شرکت توسط جیاکومو کیمبریو در سال 1957 پس از جنگ جهانی دوم تاسیس شده است. این شرکت از سال تاسیس تا کنون یکی از قدرتمند ترین شرکت های تولید محصولات صنعتی محسوب می شود. محصولات شرکت سیم به غیر از ایتالیا در سرتاسر جهان صادر می شود و با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ارائه می شود.

قیمت شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 1 اینچ

قبل از خرید شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 1 اینچ باید به نوع کاربرد و کارایی این محصول دقت کنید. هم چنین باید دقت داشته باشید که اتصال شیر فلکه های کشویی برنجی از نوع اتصال دنده ای می باشد.

برای اطلاع اطلاع دقیق از قیمت شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 1 اینچ و سایر سایز های این محصول با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. هم چنین می توانید به خرید شیر فلکه های چدنی و فولادی نیز در سایت اتحاد گستر اقدام کنید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه کشویی برنجی cim سایز (1 اینچ، 25 میلی متر)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده