شیر فلکه کشویی برنجی cim سایز (2 اینچ، 50 میلی متر)

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 2.5 اینچ از محصولات شرکت سیم ایتالیا می باشد. این محصول کاربرد های بسیار زیادی مانند قطع و وصل کامل جریانات، عدک بازگشت سیال، تنظیم میزان عبوری سیال و ایمن نگه داشتن دستگاه های تحت فشار را دارد.  با توجه به کاربرد های مهمی که دارد در صنایع و تاسیسات بسیار زیادی نیز قابلیت اجرا دارد.

نصب و اجرا شیر فلکه برنجی سایز 2.5 اینچ کار آسانی است و به هیچ گونه ابزار جانبی نیاز ندارد. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و مشخصات آن به طور کامل می پردازیم. برای خرید شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 2.5 اینچ از سایت اتحاد گستر با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جنس شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 2.5 اینچ

شیر فلکه کشویی سیم را از جنس برنج فورج پذیر تولید می کنند. دنده های آن نیز از نوع اینچی می باشدو و با استاندارد EN ISO-228 تولید می شود. تولید این محصول بر اساس روش تولید فروجینگ به این صورت است که فاصله بین مولکولی کم می شود و مقاومت بدنه شیر فلکه افزایش می یابد.

مزایای استفاده از شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 2.5 اینچ

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این محصول ایجاد افت فشار کم در طول فرایند است. هم چنین لاستیک آببندی در درون بدنه شیر فلکه را به راحتی می توانید استفاده کنید. در تمامی حالت های نصب نیز امکان استفاده از آن وجود دارد.

قیمت شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 2.5 اینچ

با توجه به جنس بدنه این محصول که از نوع فروجینگ است و کیفیت بالای مواد اولیه آن از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. این نوع شیر فلکه را در صنایع بسیار زیادی استفاده می کنند و نوع اتصال آن نیز از نوع رزوه ای می باشد. برای خرید شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 2.5 اینچ و استعلام قیمت آن با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه کشویی برنجی cim سایز (2 اینچ، 50 میلی متر)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده