شیر فلکه کشویی برنجی cim سایز 3/8 اینچ

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 3/8 اینچ یکی از محصولات شرکت سیم ایتالیا است. در ادامه به بررسی تاریخچه این شرکت به طور کامل می پردازیم. شیر فلکه های کشویی سیم را می توان در صنایع مختلفی مانند تاسیسات آب و آبرسانی، شبکه های نفتی، روغن، مواد شیمیایی و صنایع ساختمانی به وفور استفاده کرد.

یکی از مهم ترین مزیت های این محصول استفاده از مواد مرغوب برنجی در تولید این نوع شیر فلکه می باشد. در کل شیر فلکه های برنجی بر اساس ساختار به مدل های متنوعی مانند کشویی، سوزنی و سوپاپی تقسیم می شوند. در ادامه قصد داریم شما را با مشخصات شیر فلکه های برنجی نوع کشویی آشنا کنیم.

پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 3/8 اینچ با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشخصات شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 3/8 اینچ

برای خرید شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 3/8 اینچ بهتر است ابتدا با مشخصات و ویژگی های آن به طور کامل آشنا شوید. یکی از نکات مهمی که در استفاده از این محصول باید به آن توجه کنید حالت های مورد استفاده آن است. معمولا این نوع شیر فلکه در حالت های باز وبسته، نیمه باز و نیمه بسته می تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

از وظایف مهم شیر فلکه های کشویی برنجی نیز می توان به قطع و وصل کردن جریان سیالات، تنظیم میزان دبی، کنترل فشار و .. اشاره کرد.

تاریخچه شرکت cim ایتالیا

شرکت سیم ایتالیا را به عنوان برترین و قدرتمند ترین تولیدی های شیرالات صنعتی در ایتالیا و جهان شناخته اند. به طور کلی محصولات سیم ایتالیا از جمله شیر فلکه های کشویی آن در 77 کشور جهان در حال فروش است. این شرکت توسط جیاکومو کیمبریو در سال 1957 تاسیس شده است و با فعالیت های گسترده خود توانسته جزئی از برترین تولید کننده های جهان بشود.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه کشویی برنجی cim سایز 3/8 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده