شیر فلکه کشویی برنجی cim سایز 1/2 اینچ

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 1/2 اینچ از پر مصرف ترین شیر فلکه های برنجی محسوب می شود که در صنایع بسیار زیادی مانند سیستم های گرمایشی، سیستم بهداشتی و آبرسانی و توزیع بنزین و گازوئیل به وفور از آن استفاده می شود. از وظایف مهم این محصول قطع و وصل کردن جریان سیالات متنوع می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 1/2 اینچ با همکاران و مشاوران ما از طریق شماره ی  09121331292 در تماس باشید. هم چنین اگر علاقه مند به اطلاع از قیمت شیر کشویی در برند و سایز های دیگر دارید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

تاریخچه شرکت سیم

شرکت سیم فعالیت خود را در سال 1957 شروع کرده است.  در مدت زمان کوتاهی با فعالیت و تلاش های بسیار توانسته به موفقیت های چشم گیری در زمینه تولبد انواع شیر الات صنعتی از جمله تولید شیر فلکه های برنجی دست یابد. شرکت سیم محصولات خود را از برنج پرسی تولید می کند که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه محصولات آن یکی دیگر از مزیت های این شرکت محسوب می شود.

این شرکت در زمینه تولید محصولات شیر فلکه از تنوع زیادی برخوردار است. از پر استفاده ترین شیر فلکه های کشویی سیم می توان به نوع شیر فلکه سوزنی، گازی، خودکار و یک طرفه آن اشاره کرد. هم چنین به تولید شیر فلکه های دریچه ای و شیر فلکه صافی نیز می پردازد.

قیمت شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 1/2 اینچ

قیمت شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 1/2 اینچ و محصولات مشابه آن در سایت اتحاد گستر تحت تاثیر بازار ارز بوده است. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای خرید شیر فلکه کشویی برنجی سیم سایز 1/2 اینچ و استعلام قیمت دقیق آن با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. هم چنین از بابت کیفیت و کارایی انواع شیر فلکه ها در سایت اتحاد گستر اطمینان خاطر داشته باشید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه کشویی برنجی cim سایز 1/2 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهار =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده