شیر فلکه کشویی برنجی kittz سایز 2.1/2 اینچ

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

شیر فلکه کشویی برنجی کیتز سایز 2.1/2 اینچ را می توانید در فروشگاه اتحاد گستر با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید. این محصول ساخت شرکت کیتز ژاپن می باشد. که در بین کارخانه های تولید شیر فلکه ی برنجی یکی از پیشگامان است و محصولات خود را به سراسر کشور های جهان ارسال می کند.

یکی از ویژگی های مهم این محصول نوع اتصال آن است. بر خلاف شیر فلکه های چدنی که از اتصال فلنج دار تشکیل شده اند، شیر فلکه های برنجی اتصال نوع رزوه ای دارند. برای اطلاع از سایر مشخصات این محصول و استعلام قیمت شیر فلکه کشویی برنجی کیتز سایز 2.1/2 اینچ با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کاربرد شیر فلکه کشویی برنجی کیتز سایز 2.1/2 اینچ

این نوع شیر فلکه ها را نیز مانند سایر شیر فلکه ها می توان در صنایع و تاسیسات مختلف استفاده کرد. اما مهم ترین ویژگی آنها این است که علاوه بر کاربرد در صنایع در زندگی روزمره ما نیز به وفور از آنها استفاده می شود. به طور مثال از آن ها در شرایطی که قصد باز کردن شیر آب یا گاز را داریم یا در زمان استفاده از آبگرمکن می توان از این محصول استفاده کرد.

به غیر از استفاده شیر فلکه برنجی در منازل می توان از آن ها در تمام ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری نیز بهره برد. بنابراین می توان گفت طیف مصرفی این محصول بسیار زیاد است و با کنترل سیال مصرفی زندگی را برای ما آسان تر می کند.

قیمت شیر فلکه کشویی برنجی کیتز سایز 2.1/2 اینچ

برای استعلام قیمت شیر فلکه کشویی برنجی کیتز سایز 2.1/2 اینچ با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند.

هم چنین از سایت اتحاد گستر می توانید انواع شیر فلکه های چدن و فولادی را نیز خریداری کنید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر فلکه کشویی برنجی kittz سایز 2.1/2 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پنج =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده