کفشور دو تیکه پلاستیکی 15*15

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

کفشور دو تیکه پلاستیکی 15*15 وسیله ایست که آب در سطح زمین را به لوله های فاضلاب منتقل می کند. این کفشور که یکی از انواع کفشورهای پلاستیکی است در حمام ها، حیاط و کف آشپزخانه استفاده می شود. برای نصب آن به هیچ گونه وسیله جانبی نیاز ندارید و به راحتی می توانید آن را نصب و اجرا کنید. برای خرید کفشور دو تیکه پلاستیکی 15*15 با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

انواع کفشور

کفشور ها انواع مختلفی دارند که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

در ابتدا کفشور ها از جنس پلاستیک بودند که با گذشت زمان در جهت زیباسازی دکوراسیون داخلی از کفشورهای استیل استفاده شد. کفشور دو تیکه پلاستیکی 15*15 یا پلیمیری یکی از پرکاربرد ترین کفشورها هستند. این کفشورها به علت ارزانتر بودن و قدیمی تر بودن معمولا در هر خانه ای پیدا میشوند

مقایسه کفشور استیل و کفشور پلاستیکی

در ادامه مطلب به مقایسه کفشور پلاستیکی واستیل می پردازیم:

  • این کفشور را باید در محیط دور از گرما و سرمای شدید قرارداد تا کیفیت خود را نگه دارد هم چنین کفشور دو تیکه پلاستیکی 15*15 توانایی زیادی در برابر اجسام سنگین ندارند لذا نمی شود از آن ها در پارکینگ ها استفاده کرد.
  • هم چنین کفشورهای پلاستیکی در مقایسه با استیل بیشتر زباله ریز بوده و آلودگی را به خود جذب می کنند.
  • کفشور های استیل به دلیل شیب بیشتر راحت تر آب را از خود عبور می دهند.
  • از لحاظ قیمت کفشور دو تیکه پلاستیکی 15*15مقرون به صرفه تر است.
  • هم چنین کفشورهای پلاستیکی دچار زنگ زدگی نمی شوند واین مزیت محسوب می شود
  • از نظر مساحت پوشش با کفشور دو تیکه پلاستیکی 15*15 می توان مساحت زیادی را در برگرفت اما با کفشور خطی استیل نهایتا تا یک متر را می شود پوشش داد پس در نتیجه در محیط هایی که طول آنها زیاد است مانند استخر نمی توان از آن استفاده کرد.

قیمت کفشور دو تیکه پلاستیکی 15*15

فروشگاه اتحادگستر ارائه دهنده انواع کفشورهای پلاستیکی در سایز های متنوع می باشد. پیشنهاد می شود برای ثبت سفارش و اطلاع دقیق از قیمت کفشور دو تیکه پلاستیکی 15*15 با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کفشور دو تیکه پلاستیکی 15*15”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده