دریچه لولایی

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

دریچه لولایی یا دریچه بازدید لولادار یکی دیگر از محصولات دریچه چدنی می باشد که معمولا در محل نصب شیرآلات مختلف و قسمت هایی از ساختمان قرار می گیرد. از وظایف دریچه های لولایی می توان با این مورد اشاره کرد که با نصب این محصول سبب دسترسی آسان به سیستم تاسیسات در هنگام تعمیر و سرویس سیستم های مربوطه می شود.
معمولا این محصول مانند یک ورق صاف و بدون هیچ سوراخی طراحی می شود که اینکار سبب شده است از این دریچه امکان تردد هوا وجود نداشته باشد. جنس تولیدی این دریچه نیز معمولا از آلومینیوم، گالوانیزه یا استیل استفاده می شود.

ویژگی های مهم دریچه لولایی

  • یکی از ویژگی های دریچه بازدید لولادار این مورد است که درب آنها در هنگام باز بودن از ساختار دریچه جدا نمی شود. در همه موارد از طریق لولا به ساختار فریم متصل می ماند.
  • از امنیت خوبی برخوردار است چرا که از یک قفل باری باز و بسته کردن درب آن استفاده می شود.
  • دریچه لولایی را می توان بر روی انواع سقف های معمولی، کاذب و حتی بر روی دیوار نصب کرد. با توجه به فضایی که در اختیار دارید، محل نصب آن را انتخاب کنید.
  • معمولا دریچه لولایی در دو نوع چفتی و قفل دار برای امنیت بیشتر تولید می شود که طبیعتا انتخاب هر یک از این مدل ها در قیمت دریچه چدنی تاثیر می گذارد.

انواع دریچه بازدید لولادار

دریچه های لولایی معمولا در اندازه فریم هایشان متفاوت می باشند. به طور کلی دریچه بازدید لولادار به دو نوع فریم سه و پنج سانتی متری تقسیم می شود. لازم به ذکر است که سطح بدنه ی این دریچه از طریق رنگ کوره ای متنوع قابل پوشش است. بنابراین برای خرید دریچه لولایی به تعداد فریم آن توجه داشته باشید و با توجه به نیاز خود نوع فریم را انتخاب کنید.

نوع نصب دریچه های بازدید لولادار

نصب دریچه لولایی بسیار ساده است تنها ذکر این نکته ضروری است که این نوع دریچه ها معمولا به دو صورت پیچ از رو و پیچ از داخل نصب می شوند. در نوع نصب به صورت پیچ از داخل به طور مخفی اینکار صورت می گیرد که می تواند در موارد زیادی کاربرد داشته باشد.

استعلام قیمت دریچه لولایی

با توجه به نوسانات بازار بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات محصول و هم چنین قیمت روز دریچه لولایی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان و مشاوران ما شما را در خرید آن یاری نمایند. با تشکر از همراهی شما

جهت استعلام قیمت دریچه لولایی:  09121331292

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دریچه لولایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یازده =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده