درب مشبک

تماس بگیرید

ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصالت کالا
توضیحات

درب مشبک یکی از انواع محصولات موجود در سایت اتحاد گستر می باشد.امروزه درجهت زیبایی ساختمان های نوساز از طراحی های مدرن ومتفاوتی استفاده می شود. درب های خانه یکی از عناصری هستند که درزیبا بنظر رسیدن منزل ها بی اهمیت نیستند و شاید میل افراد دیگر به نصب درب های ساده فلزی یا چوبی نباشد و قصد داشته باشید تحولی در ظاهر خانه خود ایجاد کنند بدین منظور در ادامه توضیحاتی راجع به انواع درب خواهیم داد. بنابراین خرید درب مشبک سبب زیبایی منازل شما می شود.

درب مشبک یکی از طراحی های مدرن در زمینه درب های ساختمان ها محسوب می شود. فروشگاه اتحاد گستر تولید کننده انواع درب های مشبک است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت درب مشبک با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. هم چنین اگر علاقه مند به سایر محصولات و خرید دریچه چدنی مختلف هستید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 نگاهی به تاریخچه درب مشبک

درب های منازل براساس متریال و شکل به چند دسته ی فلزی، چوبی، شیشه ای و…تقسیم می شوند که می  توانیم به درب های مشبک نیز به عنوان یکی از انواع درب اشاره کنیم.

هنر مشبک کاری بر روی سطوح اجسام مختلف مانند چوب، فلز و غیره …انجام می شود. درگذشته وجود داشته اما امروزه به شیوه های نوین قابل اجرا می باشد. این هنر باگذشت زمان وارد صنعت شد و دارای اصول خاص خود است. بر این اساس کم کم با گذر زمان درب مشبک به عنوان یکی از درب های زیبا در طراحی منازل انجام می شد.

درب مشبک فلزی

یکی از انواع پر استفاده درب مشبک، نوع فلزی آن است. در این نوع درب قاب چوبی نازکی وجود داشته که درمرکز آن قاب مشبک فلزی وجود دارد.این فلزات می توانند شامل برنج مس و…باشند.معمولا درب مشک فلزی قیمت بالاتری را نسبت به سایر درب های مشک دارد. درب و پنجره فلزی مشبک، دروازه مشبک و درب های چوبی مشبک نیز انواع مختلفی از آن هستتند. پیشنهاد می شود قبل از خرید درب مشبک حتما به جنس درب مشبک توجه داشته باشید. بر اساس نوع جنس آن قیمت این محصول نیز طبیعتا متغیر می شود.

قیمت درب مشبک

درب های مشبک براساس جنس زمینه و کیفیت و ابعاد آن گستره ی قیمت متفاوتی دارد. پیشنهاد می شود با توجه به متریال ساختمان و منازل یکی از انواع درب های مشبک را انتخاب کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت درب مشبک با کارشناسان ما در تماس باشید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “درب مشبک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 18 =

محصولات مرتبط
محصولات بازدید شده